fbpx
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תקנון אתר

  • בכפוף לחוק הגנת הצרכן, התשמ”א – 1981
    בכפוף לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), תשע”א – 2010
    בכפוף לתקנון אתר  גוד קאר י.ה בע"מ – מוצרי היגיינה בריאותיים.
  1. מבוא

     

    1.1אתר האינטרנט www.good-care.co.il (להלן: "האתר") שפותח או/ו המופעל ע"י חברת  גוד קאר י.ה בע"מ – מוצרי היגיינה בריאותיים (להלן:"החברה") משמש גם כחנות מקוונת לרכישת מוצרים על ידי ציבור הגולשים באינטרנט בישראל ובחוץ לארץ (להלן: “מכירות”).
  •  
  • 1.2האמור בתקנון זה בלשון זכר הוא לשם הנוחות בלבד והתקנון מתייחס לבני שני המינים באופן שווה.
    הרכישה באמצעות האתר כפופה לתנאים המפורטים בתקנון זה.
    עצם רכישת מוצרים באתר תהווה הצהרה מצדך כי קראת את הוראות תקנון זה, הבנת אותן והסכמת להן. 
  • לכן אם אינך מסכים לתנאי מתנאיו הנך מתבקש לא לעשות כל שימוש באתר.
  • 1.3 התקנון מהווה חוזה מחייב בינך לבין החברה.
    1.4התכנים המועלים ומפורסמים באופן פומבי באתר, עשויים להיות מוצגים בכל מדיה אחרת, לרבות מדיה אחרת מלבד האתר, בין שהינם תחת ניהולה של החברה ובין אם לאו, או לכל צורך חוקי אחר ככל שקיים או יהיה קיים בעתיד, והוראות תקנון זה יחולו בקשר עם הצגת התכנים כאמור ו/או השימוש בתכנים לכל צורך כאמור.
  •  
  • 1.5חלוקת הפרקים בתקנון נועדה לשם התמצאות הקורא ולא ישמשו בפרשנות התקנון.
  • 1.6 האתר סגור בשבתות וחגי ישראל.

     

  1. מכירות 
  • 2.1. החברה מאפשרת לך לרכוש באמצעות האתר מוצרים שונים שלה בדרך נוחה, קלה, בטוחה ומהירה .
  • 2.2.ניתן לרכוש את המוצרים באתר עד לגמר המלאי  ,בכל עת למעט שבתות וחגי ישראל.
  • ואולם, אם יתברר כי מוצר שרכשת באתר לא היה מצוי במלאי במועד רכישת המוצר באתר או התגלה חוסר במלאי המוצר לאחר הרכישה, תישלח לך הודעה מתאימה באמצעות דואר אלקטרוני או באמצעות הטלפון. במקרה זה, תהא רשאית החברה להציע לך מוצר חלופי שווה ערך למוצר שהוזמן. במידה ותקבל את הצעתה, יעודכנו פרטי הזמנתך מחדש. היה ואינך מעוניין במוצר החלופי, תהא זכאי לסרב לקבלו ובמקרה זה תבוטל הזמנתך, החברה תימנע מחיוב כרטיס האשראי שלך או תשיב לך כל סכום ששולם בגין המוצר, ככל ששולם. במקרה כאמור לא תהיה לך כל טענה, תביעה ו/או דרישה, מכל מין וסוג, כלפי החברה בגין היעדר מלאי כאמור, לרבות בגין רכישה, אובדן רווח וכיו”ב.
  • 2.3. הרכישה באתר הינה באמצעות כרטיס אשראי בלבד והעסקה תתבצע לאחר אישורה ע"י חברת האשראי.
  • לא תהיה רשאי לפנות לחברה  בבקשה לשינוי פרטי החיוב, לרבות מספר התשלומים.
  • 2.4. מחיר המוצר באתר כוללים מע"מ ע"פ חוק, במידה וחל תשלום מע”מ על העסקה לפי כל דין.
  • 2.5. החברה שומרת לעצמה את הזכות להפסיק את שיווק ומכירת מוצריה בכל עת וכן לשלול זכות רכישה באתר מכירות על פי שיקול דעתה.
  • 2.6. לאחר אישור ההזמנה ע”י המערכת או בשלב מאוחר יותר, על ידי המערכת האלקטרונית, הופך המשתמש למבצע הפעולה (להלן: “הלקוח” או “מבצע הפעולה”). כדי שההזמנה תבוצע במהירות וללא תקלות יש להקפיד על מסירת הפרטים הנכונים אחרת חברתנו לא תוכל להבטיח את ביצוע ההזמנה
  • 2.7. יובהר ויודגש, כי רק אישור בדבר ביצוע העסקה שהתקבל בדואר האלקטרוני של הלקוח הכולל את פרטי ההזמנה הרלבנטיים, פרטי הלקוח ופרטי ההזמנה, יהווה אישור על קליטת ההזמנה אצל החברה. הרישום שנרשם במחשבי החברה יהווה ראיה לכאורה לנכונות הפעולות.

    דע: הגשת פרטים כוזבים הנה עבירה פלילית והעושה כן, צפוי להליכים משפטיים פליליים ואזרחיים.
  • 2.8. במקרה בו לא אושרה העסקה ע”י חברות האשראי יקבל מבצע הפעולה הודעה מתאימה. במקרה זה, לצורך השלמת הרכישה יידרש מבצע הפעולה ליצור קשר טלפוני עם מוקד שירות הלקוחות של החברה לצורך הסדרת אישור חברות האשראי לביצוע העסקה. יובהר ויודגש, פעולה תיחשב כמושלמת רק לאחר הסדרת אישור חברות האשראי לביצוע העסקה ע”י מבצע הפעולה. במקרה כאמור, ייחשבו מועדי המשלוח רק החל ממועד אישור העסקה ע”י חברת כרטיסי האשראי. לא פעל מבצע הפעולה להסדרת האישור בתוך 7 ימים ממועד קבלת ההודעה על סירוב חברות האשראי למתן אישור לביצוע העסקה, תהיה החברה זכאית לבטל את ההזמנה.

     

  • 3.אספקה והובלת המוצר
  • 3.1. החברה תדאג לאספקת המוצר שנרכש על ידך לכתובת בישראל על פי הכתובת שהוקלדה על ידך בעת ביצוע הרכישה באתר החברה בהתאם לאופן האספקה שבחרת.
  • 3.2. שליח עד הבית בתוספת של 35 ₪, זמן אספקה עד 5 ימי עסקים.
  • 3.3. שילוח לנקודת איסוף בקרבת מקום המגורים  בתוספת של 17 ₪, זמן אספקה עד 5 ימי עסקים.
  • 3.4. איסוף עצמי ממשרדי החברה בתאום מראש בטלפון: 077-43220909
  • שעות פעילות: א'-ה' 09:00-15:00
  • כתובת: רחוב היצירה 6, רחובות.
  • זמין לאיסוף: 2 ימי עסקים ממועד הרכישה ולמשך 30 יום
  • 3.5. איסוף המוצר חייב להתבצע בתוך 30 ימי עסקים מיום אישור ההזמנה. לקוח אשר ביצע הזמנה למוצר או/ו מוצרים כלשהו ממוצרי החברה  ולא יאסוף את המוצר עד המועד האמור, ייחשב הדבר כהודעת הלקוח על ויתור המוצרים והחברה רשאית לעשות עם המוצרים כרצונה ואף לתרום אותו לנזקקים.

  • 3.6. החברה לא תהא אחראית לכל איחור ו/או עיכוב באספקה ו/או אי-אספקה, שנגרמה כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטתה.

  • 3.7. מחיר המוצר אינו כולל את עלות המשלוח אלא אם כן רשום אחרת .
  • 3.8. באזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית, החברה תהיה רשאית להעמיד את המוצרים ללקוחות במקום סמוך מקובל, אשר יתואם עימם מראש. דע: החברה עושה מאמצים לספק במועד מוצרים לאזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית, ואולם באזורים כאמור ייתכן עיכוב של עד 14 יום במועד האספקה ועיכוב כאמור לא ייחשב כאיחור כלשהו באספקת המוצר.

  • 3.9. דמי המשלוח המפורטים באתר אינם כוללים הובלה חריגה ו/או משלוח מחוץ לישראל. במקרה של הובלה חריגה ו/או משלוח מחוץ לישראל כאמור, החברה תהיה רשאית לגבות תשלום נוסף על התשלום הנגבה בגין הובלה רגילה, בהתאם לנסיבות .
  • 3.10. זמני אספקת המוצרים כוללים רק את חישובם של ימי עסקים (ימי א’ עד ה’, לא כולל ימי שישי, שבת, ערבי חג וימי חג).
  • 3.11. הזמנה שמתקבלת לאחר השעה 14:00 תחשב כאילו התקבלה ביום למחרת.

     

  •  4. החזרת מוצר פגום / ביטול עסק.
  • 4.1. במקרה ונמסר ללקוח מוצר פגום, החברה תחליף או תחזיר (לפי שיקול דעתה) את המוצר ו/או תמורתו בהתאם לתנאי ההחזר להלן:
  •  המוצר הוחזר לחברה תוך 14 ימים מיום רכישתו.
  • המוצר הוחזר באריזתו המקורית מבלי שנעשה בו שום שימוש בצירוף חשבונית קנייה. למוצר יצורפו שם              
  •      הלקוח, תעודת זהות שלו, כתובתו ומספר טלפון.
  • 4.2. מעבר לאמור בסעיף לעיל, אתה מצהיר כי ידוע לך שלא ניתן לבטל מוצר המשתייך לקבוצת המוצרים הפסידים, כלומר בעלי חיי מדף קצרים, או מתכלים בהתאם לאמור בחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981.
  • 5. ביטול עקב פגם במוצר או/ו אי התאמה – אם גילה הצרכן פגם או אי התאמה במוצר, עליו להודיע זאת מיד לחברה באמצעות פניה טלפונית או בדואר אלקטרוני לשירות הלקוחות של החברה ולאפשר לחברה לבדוק את המוצר ולתקן את הפגם או את אי ההתאמה. אם החברה לא הצליחה לתקן את אי ההתאמה ו/או לספק מוצר תקין במקום המוצר שקיבל הצרכן, הצרכן רשאי להודיע על ביטול העסקה ולדרוש בחזרה את מלוא המחיר ששילם.     
  • 6. ביטול  עסקה מכל סיבה אחרת – לא תתאפשר ביטול עסקה מכל סיבה שהוא פרט לביטול כתוצאה ממוצר פגום.
  • 6.1. ניתן לבטל את העסקה באמצעות פניה טלפונית או בדואר אלקטרוני לשירות הלקוחות של החברה. ביטול העסקה יהיה בתוקף אך ורק לאחר קבלת פקס או דואר אלקטרוני מהחברה המאשר את הבקשה לביטול העסקה. 
  • 6.2. במקרה שהביטול אושר כתוצאה ממוצר פגום – יש להשיב את המוצר לחברה כאשר כל העלויות הכרוכות בהחזרת המוצר תחולנה על החברה.
  • 6.3. החזרת המוצר תיעשה כשהוא באריזתו המקורית בצירוף החשבונית המקורית.
  • 6.4. מדיניות ביטול העסקה המפורטת לעיל תחול רק ביחס למוצרים שנרכשו באתר. החברה לא תטפל בהחזרת מוצרים שנרכשו באמצעות מקור אחר.

     

  1. שירות לקוחות
  • 7.1 בכל שאלה או בירור לגבי המוצר, ניתן לפנות אל נציגי השירות של החברה
  • 7.2  פרטי בית העסק
  • שם בית העסק: גוד קאר מוצרי היגיינה בריאותיים לנשים בע"מ (ח.פ 516533619)
  • טלפון: 077-4322090
  • שעות מענה: א'-ה' 09:00-20:00
  • מוקד שירות לקוחות: 8369*
  • כתובת דוא"ל: [email protected]
  1. אבטחת מידע ופרטיות
  • 8.1. כדי לרכוש מוצר, הנך מתבקש לספק מידע נוסף לצורך ביצוע העסקה, כגון שם, כתובת, כתובת דואר אלקטרוני, מספר טלפון, פרטי כרטיס האשראי למערכת.

  • 8.2. למשתמש ידוע והוא מסכים בזאת כי כל הפרטים שמסר לחברה במועד הרישום לאתר ו/או הנובעים מפעילותו באתר ובכלל זה מידע שנאסף אודות הלקוח במהלך הגלישה, ייאגרו במאגרי המידע של החברה. ברישומו לאתר ושימוש בו המשתמש מאשר לחברה לאגור מידע כאמור.

  • 8.3. חברת  גוד קאר י.ה.בע"מ רשאית להשתמש במידע על מנת להביא לך את המידע והשירותים המבוקשים. 
  • 8.4. החברה נוקטת באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר, על סודיות המידע. במקרים שאינם בשליטת החברה ו/או הנובעים מכוח עליון, לא תהא החברה אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, ישר או עקיף, שייגרם ללקוח, אם מידע זה יאבד ו/או יעשה בו שימוש לא מורשה.
  • 8.5. בסימון במקום המיועד באתר בדבר אישור תקנון מדיניות הביטולים יש משום הסכמה לחברת גוד קאר י.ה בע"מ או למי מטעמה לעשות שימוש במידע אישי זה על מנת לספק לך מידע על המוצרים ומידע נוסף באמצעות אימייל או אחר, על שירותים ומשאבים הקשורים למוצרים של החברה. בנוסף, ניתן יהיה להשתמש במידע אישי זה למטרות סקר שוק.  
  • 8.6. באם תחפצו להסיר בכל עת את פרטיכם האישיים מרשימת התפוצה של החברה התקשרו לטלפון: *8369 או באמצעות לחיצה על "הסר" במקום המיועד באתר.
  •  8.7. יש לאשר את הטופס ואת תנאיו.
  • 8.8. החברה תהא רשאית לעשות שימוש ב”עוגיות” (“cookies” – קבצי טקסט קטנים אשר מאוחסנים על ידי השרת של החברה על הכונן הקשיח של המחשב בו אתה משתמש באמצעות הדפדפן שלך)  על מנת לספק לך שירות מהיר ויעיל ולחסוך ממך את הצורך להזין את פרטיך האישיים בכל כניסה לאתר. עם זאת, יובהר כי ה”עוגיות” אינן מכילות כל מידע שמזהה אותך באופן אישי ואתה יכול לכוון את תוכנת הדפדפן שלך כך שלא ייקלטו במחשב “עוגיות” או שיימחקו.
  1. קניין רוחני
  • 9.1. כל זכויות הקניין הרוחני באתר מכירות זה הינן רכושה הבלעדי של חברת גוד קאר י.ה בע"מ.
  • 9.2. אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת במידע כלשהו מן האתר ו/או מאתר מכירות זה, אלא אם ניתנה הסכמה לכך מראש ובכתב מטעם החברה.
  • 10.דין וסמכות שיפוט
  • 10.1. פרשנותו ואכיפתו של תקנון זה ו/או כל פעולה או סכסוך הנובע ממנו יעשו בהתאם לדין הישראלי בלבד ולבית המשפט בעיר רחובות תהא מסורה סמכות השיפוט הבלעדית.

     

  •  התוכן והמידע באתר
  • 11.
  • 11.1. המוצרים הנמכרים באתר החברה אינם תרופה והם לא נועדו לאבחן, לטפל, לרפא או למנוע מחלה כלשהי. בכל מקרה של בעיה רפואית, יש להתייעץ עם הרופא המטפל. 
  • 11.2. האתר וצוות שירות הלקוחות איננו מספק שירותי יעוץ רפואי ובמידה ויש צורך ביעוץ מומלץ ואחראי יותר לפנות לאיש מקצוע.
  • 11.3. כל המידע הנמצא באתר ניתן למטרות חינוכיות וחברתיות בלבד, ואינו מהווה בשום אופן תחליף לייעוץ, טיפול, אבחון המלצה ו/או השגחה רפואית של רופא או מטפל כלשהו. 
  • 11.4. אין להשתמש או להסתמך על התוכן המוצג באתר למטרות אבחון או טיפול של בעיות בריאות או מחלות למינהן. 
  • 11.5. אם יש מידע או חשש לבעיה רפואית כלשהי, חובה עליך לפנות מיד לרופא המטפל ולפעול לפי הנחיותיו ולא להסתמך בצורה כלשהי על התכנים הפרסומיים המוצגים באתר.
  • 11.6. מתן אמון בלתי מסויג בתוכן כלשהו באתר הוא סיכון שכולו שלך ובאחריותך. אין במידע באתר זה תחליף להיוועצות עם רופא או מטפל בטרם רכישת מוצר או אבחון בעיה כלשהי.
     
  1. הגבלת אחריות
  • 12.1. הנהלת האתר עושה מאמצים רבים כדי לספק לך חווית שימוש איכותית ובטוחה באתר. עם זאת, האתר אינו חסין מתקלות ו/או בעיות ועשויה שלא להיות לך גישה לאתר מעת לעת.
  • 12.2. ידוע למשתמש, כי האתר, לרבות כל תוכן ו/או שירות בו, ניתנים על ידי הנהלת האתר במצבם כפי שהם ובכפוף לזמינותם ('As Is' ו- 'As Available'). הנהלת האתר לא תישא בכל אחריות שהיא, מפורשת או משתמעת בקשר עם האתר, לרבות כל תוכן או שירות בו, וכן בקשר עם התאמתם למטרה ספציפית ו/או לדרישות המשתמש. המשתמש מצהיר ומתחייב בזה, כי הוא אחראי באופן בלעדי ומלא לכל שימוש שהוא עושה באתר, לרבות בכל תוכן ו/או שירות בו, וכי ידוע לו שהנהלת האתר אינה אחראית, בין במישרין בין בעקיפין, לכל שימוש שהוא עושה באתר כאמור.
  • 12.3. הנהלת האתר ו/או מי מטעמה, לא יישאו בכל אחריות שהיא, לנזק ו/או אובדן, ישיר או עקיף, לרבות נזק נלווה, תוצאתי, אקראי או פיצויים עונשיים (ובכלל זה, ומבלי לגרוע מכלליות האמור, פיצויים בגין הפסד עבודה ועסקים, הפסד רווחים, הפסקות והפרעות עבודה, הפסד ו/או איבוד מידע עסקי, פגיעה במוניטין, וכל הפסד ו/או נזק כספי אחר, צפוי ושאינו צפוי), הנובעים ו/או הקשורים, באתר, או בכל תוכן ו/או שירות בו, או בכל שימוש בהם, ולרבות אך מבלי לגרוע:
  • 12.4. בשימוש ו/או אי יכולת שימוש באתר, לרבות כל תוכן ו/או שירות בו, מכל סיבה שהיא;
  • 12.5. הודעות ו/או קבצים שנתקבלו אצל המשתמש במהלך ו/או עקב השימוש באתר, לרבות כל תוכן ו/או שירות בו; 
  • 12.6. שימוש או הסתמכות על מידע ותכנים המתפרסמים באתר, בין על ידי הנהלת האתר ובין על ידי צדדים שלישיים;
  • 12.7. כל מעשה ו/או מחדל המתבצע בתוכן האתר או בקשר עמו לאחר מסירתו לצדדים שלישיים;
  • 12.8. הפרעות, זמינות ותקינות של האתר, לרבות כל תוכן ו/או שירות בו, מכל סיבה שהיא, ולרבות, הנובעים משיבושים או מכשלים ברשת האינטרנט או ברשת הטלפוניה;
  • 12.9. נזק או אובדן אשר נגרם כתוצאה משגגה, טעות, אי דיוק וכדומה, בתוכן באתר.
  • 12.10. שיבוש בקליטת פרטי לקוח במחשבי הנהלת האתר מכל סיבה שהיא, לרבות תקלה הקשורה להנהלת האתר, לא יהווה עילה לכל טענה ו/או תביעה מצד המשתמשים. כך, גם לעניין פעולת רכישת מוצר באמצעות האתר אשר לא נקלטה במחשבי הנהלת האתר עקב שיבוש כאמור.
  • 12.11. הנהלת האתר תישא באחריות מקסימלית עד לגובה עלות המוצר כפי שנרכש ע"י הלקוח.
  • 12.12. אין בהגבלת האחריות בסעיף ‏זה, בכדי לגרוע מכל הגבלת אחריות אחרת המפורטת בתנאי השימוש, לרבות מדיניות הפרטיות.
  •  
  1. קיום הוראות התקנון ושיפוי
  • 13.1. המשתמש מתחייב בזאת לציית לכל הוראות הדין, לרבות חוק ו/או תקנה, העשויים לחול על שימושו באתר ו/או בתוכנו, לרבות תנאי שימוש אלו.
  • 13.2. כמו כן, המשתמש מתחייב לשפות את הנהלת האתר ו/או מי מטעמה בגין כל נזק, הפסד, אובדן רווח, תשלום או הוצאה שיגרמו להם, במישרין או בעקיפין, ובכלל זה פגיעה במוניטין, פגיעה כלכלית ו/או מסחרית, שכ"ט עו"ד והוצאות משפט בגין כל טענה, דרישה ו/או תביעה הנובעים, במישרין ו/או בעקיפין, מהפרת תנאי השימוש ו/או כל ממעשה ו/או מחדל של המשתמש ו/או מכל חיוב בו תחויב הנהלת האתר ו/או מי מטעמה אשר על פי תנאי השימוש להנהלת האתר אין אחריות לגביו; או שתועלה נגדם על ידי צד שלישי כלשהו כתוצאה משימוש פסול ו/או בלתי חוקי על ידי המשתמש באתר ו/או בתוכנו, לרבות הפרת תנאים אלו.
  •  
  1. דיוור, התראות, הודעות מערכת, ניוזלטר וחומר פרסומי
  • בעת שימושך באתר, אתה מסכים ומאשר, כי הנהלת האתר עשויה להשתמש במידע שלך באופן הבא:
  • א. לשלוח לך הודעות וחומר פרסומי ושיווקי בדוא"ל או/ו בכל צורה אחרת. ככל שלא תהא מעוניין להמשיך לקבל הודעות כאלה, עליך לפעול בהתאם להוראות בתחתית ההודעה שקיבלת או לשלוח בקשת הסרה בדואר אלקטרוני ל: [email protected]
  • ב. לספק את השירות, לטפל בפניותייך, לטפל בהליך הרישום שלך, לאמת את המידע שמסרת.
  • ג. למטרות עסקיות פנימיות.
  • ד. להתאמת התוכן המוצע באתר.
  • הנהלת האתר, לרוב, שומרת את המידע לתקופה בת 3 שנים ו/או לפרק זמן ארוך יותר, ככל שהדבר דרוש למטרות עסקיות ו/או משפטיות. הנהלת האתר רשאית, על פי שיקול דעתה הבלעדי, לבטל את הרשאתך להמשך קבלת דיוור, פרסומים, ניוזלטרים, הודעות ו/או כל תוכן אחר, וזאת ללא מתן כל הודעה מראש.
  •  
  • 15.מועדון לקוחות – 
  • 15.1. האתר עשוי לאפשר הצטרפות למועדון לקוחות של החברה. בעת ההרשמה למועדון הלקוחות יתבקש הלקוח למסור פרטיים אישיים שונים וכן לתת את הסכמתו לעשות שימוש בפרטים אלו לצורך משלוח דיוור פרסומי (לרבות פרסום ממוקד) באמצעי מדיה שונים. האחריות על מילוי הפרטים או עדכונם באמצעות טופס הבקשה להצטרפות הינה על הלקוח אשר מתחייב למסור פרטים נכונים ומדויקים. החברה תהיה רשאית לדחות, על פי שיקול דעתה הבלעדי, בקשה להתקבל כחבר במועדון, מבלי שתהיה מחויבת לנמק סירובה. הלקוח מתחייב למסור פרטים נכונים, מדויקים ומלאים בלבד. מסירת פרטים שגויים עלולה למנוע את האפשרות להצטרף למועדון הלקוחות ובמקרה הצורך לסכל יצירת קשר עימו.
  • 15.2. החברות במועדון אינה מוגבלת בזמן (אך כפופה לזכות החברה לבטל את המועדון או החברות כמתואר בהמשך). הזכות למימוש הטבות המועדון, ככל שאלו בתוקף, מותנה בסוג ההטבה ובתנאי המימוש.
  • 15.3. החברה רשאית לבטל את חברותו של חבר מועדון ולהפקיע ממנו כל זכות הנובעת מחברותו, לרבות זכויות והטבות שנצברו קודם לביטול חברותו, אם עשה שימוש שלא כדין בחברות במועדון או פעל בניגוד לתקנון זה ו/או החוק, לרבות שימוש למטרה עסקית או שימוש שיש בו לפגוע בשמה הטוב ובמוניטין של החברה.
  • 15.4. חישוב ההטבות במועדון יערך בעבור כל חבר בנפרד והיינו אישי ולא ניתן להעברה. 
  • 15.5. החברה מעניקה לחברי מועדון הלקוחות הטבות, מבצעים והנחות שונות ומשתנות באמצעות האתר. החברה שומרת לעצמה את האפשרות לשנות, לבטל, להחליף או להפסיק כל הטבה, מבצע או הנחה כאמור מעת לעת וללא צורך בהודעה מוקדמת. 
  • 15.6. ההטבות מופיעות באתר עצמו ומשתנות מעת לעת.
  • 15.7. הטבות הינם למימוש באתר החברה בלבד.
  •  
  • 16 .שיתופי פעולה – 
  • 16.1. האתר עשוי לאפשר שיתופי פעולה שונים עם נותני שירות/ ספקים/ לקוחות ועוד.
  • 16.2. קידום וביצוע שיתוף פעולה היינו בהחלטה הבלעדית של החברה.
  • 16.3. החברה רשאית לסרב או/ו לבטל שיתוף פעולה לפי דעתה הבלעדי.
  • 16.4. שיתופי הפעולה כפופים להסכמים אישים בין החברה לשותף ( נותני שירות/ ספקים/ לקוחות ועוד)
  • 16.5. החברה שומרת לעצמה את האפשרות לשנות, לבטל, להחליף או להפסיק כל פרסום או/ו אפשרות לשיתוף פעולה, כאמור מעת לעת וללא צורך בהודעה מוקדמת. 
  •  
  • 17 . שובר מתנה / GIFT CARD– מתנה עם ערך.
  • 17.1. ניתן לממש שובר באתר החברה בלבד.
  • 17.2. במימוש השובר היינו חד פעמי ובקניה אחת. 
  • 17.3. לא ניתן לממש, לפצל שובר 1 במספר קניות.
  • 17.4. במידה ושובר מומש בצורה חלקית (רק חלק מסכומו), לא ניתן לשמור את היתרה לקניה הבאה.
  •  17.5. לא התקבל זיכוי על הסכום היתרה הלא ממומש.
  • 17.6. יתרה חלקית לא ממומשת של השובר, (בקניה עם מימוש חלקי) יחשב כממומש.
  • 17.7. השובר בעל תוקף.
  • 17.8. שובר שעבר תוקפו, מבוטל ולא ניתן למימוש.
  • 17.9. שובר שעבר תוקפו ובוטל, לא יתקבל זיכוי עבורו או/ו כל פיצוי אחר.
  • 17.10. ניתן לרכוש שוברים ללא הגבלה .
  • 17.11. החברה זכאית לשנות, לבטל, להסיר את אפשרות רכישת שוברים על פי שיקול דעתה וללא הודעה מוקדמת.
  • 17.12. להסרת כל ספק, גם בעת שינוי כל שהוא בהחלטת החברה
  •              שוברים שנקנו יכובדו בהתאם לסעיפים 17.1 – 17.8 .

התחברי לאיזור האישי שלך

תביאי חברה ותרוויחי 30 ₪ במתנה!

שתפי את הקישור עם כל מי שאת מכירה ועדיין לא משתמשת במוצרים של GOOD CARE (חברות, משפחה, קולגות…) ובעגלה תחכה לך הנחה של 30 ₪ לרכישה הבאה.

אז איך זה עובד?

ברגע שאחת מחברותיך תקנה, את תקבלי מאיתנו במייל קוד קופון שיזכה אותך ב-30 ₪ לרכישה הבאה.

*קוד הקופון ימשיך לצבור 30 ₪ נוספים על כל קנייה של לקוחה חדשה נוספת ותוכלי לממשו לבחירתך.

*בהרשמתי אני מאשרת את תנאי השימוש ומדיניות הפרטיות של התוכנית – "תביאי חברה ותרוויחי". ההנחה מוגבלת ללקוחות חדשות בלבד!

האתר שומר שבת

נחזור לפעילות מלאה בצאת השבת

לקוחות יקרות,
משרדינו יהיו סגורים החל מתאריך 16/10 ועד 26/10 כולל.

נשוב לפעילות מלא בתאריך 27/10
מוזמנות לעשות הזמנה❤️
המשלוחים יצאו החל מתאריך 27/10.

בברכת חג שמח,
צוות Good Care

משרדי החברה יהיו סגורים לרגל החג החל מתאריך 16/4 ועד 29/4
וישובו לפעילות מלאה ב-30/4.

על כן, הזמנות שיבוצעו במהלך ימים אלה ישלחו החל מתאריך 30/4
בברכת חג שמח,
צוות Good Care

תרגישי חופשי לדבר